azcaban

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Tina - 19 augusti 2012 20:01

Tjoohooo denne slöfisen orkade visst upp och var i stallet halv åtta imorse. Hade nog inte orkat om inte sambon sparkat mig ur sängen dock. Men supernice o vara i stallet så dax, tyst och skönt:-) Men jisses varmt redan vill jag lova puh. Tur jag red då för annars hade det inte blivit något med den saken alls idag. 
Blev träning med lite bommar på medellinjen och galoppbyte över bommarna. Fick till några riktigt fina åttor ett par gånger och det får jag vara nöjd med. Azcis sköter sig superduper och jag med :-D Jäkla kul när det flyter, Azcis tyckte det var skoj och kör racerfart i kurvorna när han hajjade vad vi skulle göra:-). Skoj skoj. Och som vanligt avslutades dagen med att bada Azcis me svamp och vatten och sen insmorning mot flugor och mög. Nöjd matte och nöjd Azcis, man får ju massvis med godis gott gott, så får väl stå ut me att matte pussar och kramar mig   



 

Här är dagens bomövning som vi använde oss av vid galoppbytena.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards