azcaban

Alla inlägg under juni 2012

Av Tina - 27 juni 2012 20:30

En liten uppdatering. Har varit på semester i Ö-vik men är så tbx igen. Askis trampade sig själv för tre veckor sedan tror jag det är nu?..såg fint ut ett tag tills han trampade upp såren än mer. Men under veckan som gått har K1 skött om såret varje dag och nu börjar det äntligen bli fint. Sen drog vi av skon på höger fram också i förra veckan. Blir inte lika lätt att trampa upp såret igen då. Så nu hoppas jag att det kan fortsätta läka fint så vi kan få nya skossor på lilleman. Trist att inte vara igång men skönt att lilleman mår bra:-) Får bli longering och annan sysselsättning en tid:-)

Av Tina - 10 juni 2012 10:56

Ja lilleman är en klant. Han har trampat av sig en av sina skor. Och det är väl ok så kan det gå. Men dagen därpå hade han trampat sig ändå mer på samma ben och det blödde rätt bra. Dock så har såren läkt bra och är idag fina och torra. Men han får nog ha boots i framtiden så som han trampar sig på sina ballar:D haha den meningen vill jag publicera i Norrlänska tidningar, undrar hur de får ihop boots och att de ska hjälpa mot tramp på ballarna..hahahah :D :D

 

Söt mule som gillar att pilla och gosa och som matte gillar att pussa på:-) 

Av Tina - 4 juni 2012 21:09

Nypimpad Azcis.   
Han skötte sig ypperligt på banan numera iförd förbygel/martingal..Han har inte ens provat att hitta på bus. Han har en jäkla energi och orkar gå en hel del, mest jag som inte orkar med. Idag lyssnade han väldigt bra på ökning och förhållningar. Vågade mig också på några steg i öppna och fick till en "början" av sluta. Helnöjd med kvällens pass i padocken och jag som inte tänkte rida haha. Såå stolt med lilleman är jag idag!!  Och spana in bilden jag ser fan stor ut på honom här haha märkligt måste vara kameran   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards