azcaban

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Tina - 4 augusti 2012 17:27

Så har vi då varit iväg och löshoppat med Azcis idag. Gick suveränt med lastningen. Blir inte så stressad längre som innan, mkt coolare. Ja iallafall om jag jämför hur det var innan och nu. Helt cool när vi kommer dit och lastar av, inte alls stressad eller uppjagad. Spanar mest in övriga fyrbenta stackare på plats haha..(tror han tänker så)
Gick bra att löshoppa också men det var en otroligt trött och framförallt vaaarm och svettig Azcis. Så vi slutade med en oxer på en meter idag. Kul och se honom ta i lite. Får upp lite mer kondis så ska han nog orka sig över ngt högre också, men framförallt måste ha kul:-) Slutar när det går som bäst.

Sen blev det lite slang och vattenträning när vi kom hem. 
Supernöjd med dagen idag. Haha vi var många idag totalt 7st personer som hängde med för att hjälpa till eller titta:-) Kul att vara en skock människor!

Tusen tack Johan för filmerna och Kristin för uppladdning och sen för hjälpen idag och allt annat !!  






Spana in..fattar icke när han springer omkring...det där är min..helt sjukt haha ..men visst sträcker jag mig lite extra och tänker att thihi det är det. Så otroligt fin och bara min wiii:-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards