azcaban

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Tina - 11 augusti 2012 16:37

Varför i ¤%&/&%¤&/&### har de flyttat på marknaden i Höör. Vi som bodde på en lugn gata bah. 
Nog om det ..tbx till Azcis.
Idag var jag och min kära sambo ute och red innan den värsta värmen kom. Gick fint..vi galoppa lite och då fick vi möte av en bil varpå min kära sambo säger stanna det kommer en bil..Jag håller på liksom!! haha..Hans pållar stannar på en femöring. Vidare i nästa galopp o då kommer en biljävel till, hallå vad gör de på grusvägarna?? så säger han stanna igen..men alltså det tar lite tiiiiid för Azcis och mig att stanna haha:-) nåja så fick vi träning på det också. Fattade fint både i höger och vänster. Snarare att jag fattade hur lite jag ska göra, överdriver ju gärna allt. Lite är bra och då går Azcis fiiiint:-)
Puh tbx till städningen, nog för att vi bor litet men satan vad det blir skitigt med hund och katt, jordstampat golv blää..

Får se morgondagens väder annars får det väl bli vila för lilleman annars blir det nog en tur ut igen och kanske lite backträning i skidbackarna tjoohooo  

Karin ni är välkomna hur OFTA ni vill. Bara för att säga hej eller klappa om eller ge lite godis..vad som ni är ALLTID välkomna till Azcis. Då hade han blivit jätteglad  
Och du!! du bara MÅSTE prova hans galopp någon gång så om det är mitt sista mission så måste du bara göra det!! till och med mamma har lovat att hon ska upp på Azcis i framtiden (när han är lite lugnare säger hon)   förstår då rakt inte vad hon menar  Han är världens goaste och snällaste raraste finaste häst som går att hitta jue:-) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards