azcaban

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Tina - 15 augusti 2012 19:42

Ikväll fick det bli lite hoppning på schemat eller bus eller vad man nu vill kalla det för. Blev hela 60cm idag och ja antagligen ser det mest för jävligt ut, Azcis sköter sig fint och jag kan ju fan inte rida men så satans roligt jag har. Tyvärr blir jag nog lite väl glad för jag har så himla skoj där vi far fram i padocken att jag glömmer mest allt annat som jag behöver tänka på haha..Nåja det var många olika åsikter om det hela men Azcis och jag hade ändå roligast av alla fast vi inte kommer med i ngt OS-team..wiiiiiiiiiii Finns inget just nu som kan göra mig gladare än en stund på ryggen på Azcis. Nja det ska väl tillläggas att när han sköter sig, för innan vi kom till det där med hinder ikväll så stökade han runt en del hmm..tyvärr blev han en tuss fattigare på manen. Men så går det när matte håller på att åka av och ska dra sig rätt igen. Nåja fram som sagt gick han till sist efter bråk och stök och det avslutades med två strålande själar som hoppedihoppade och for fram som tokar i padocken   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards