azcaban

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Äpple på kvällskvisten

Av Tina - 18 augusti 2012 22:26

Hade tänkt rida efter jobb idag, men då var tanken jag skulle sluta senast 20. Så blev inte fallet. Var väl i stallet först 21:30 jag trött och sliten efter 13timmars jobb, orkade inte hämta hästen för en tur i paddocken, slött!!
Fick istället bli lite utdelning av äpple från jobb som blev över. Uppskattades mycket mer än ett ridpass:-) Inbillar jag mig iallfall :-) Får se om jag orkar mig upp tidigt tidigt imorgon innan värmen slår till? ..Slöfisen Tina orkar aldrig upp så tidigt.. Men vi får se. Endast morgondagen som förtäljer hur det blir med den saken:-) 
Sov gott det ska jag..slut i kolan   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 5 september 2012 21:03

Ja lilleman är betydligt bättre i sitt bakben, men går fortfarande orent på vänster bak. Ser ut som han hakar upp sig i vissa steg. Vila ett par dagar till iallfall från ridningen, springer ju en del i hagen ändå. Åååå jag vill bara galoppa nu nu nu ...

Gos

Av Tina - 4 september 2012 22:04

Innan jobb idag tog jag en tur bakvägen till kontoret. Vill säga att jag körde förbi alla hagarna för att säga hej till mina hästar. Vevade ner rutan (eller vad man säger när rutan styrs av en knapp och el..knappade ner rutan eller?). Sade hej Azcis ...

Hmm

Av Tina - 1 september 2012 12:07

Lilleman är halt. Igår när jag skulle rida så värmde jag upp honom förhand. Kändes lite stel och fick inte riktigt med sig bak. Tänkte mest att jag inte ridit på några dagar och att det blivit kallare ute och regnat en del och att han därför var lite...

Av Tina - 29 augusti 2012 19:35

Så var det dax idag för nya dojjor till lileman. Skötte sig bra och hovis tyckte han hade blivit finare än sist. skönt det syns lite att jag rider:-)Händer inte så mkt annars mer än att det går bra, gos och kel o mys men det är bara det gamla vanliga...

Av Tina - 23 augusti 2012 20:26

Igår hoppade Kristin upp en sväng på min fina grabb. Och det är ju helt underbart att se denna skönhet från marken. Tankar som far genom huvudet är gud vad fin han är, e det verkligen min? Som sagt tjatig som få men shit jag förstår ju fortfarande in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards